Ada Ciganlija-Mislođin-Barič-Ada Ciganlija

Pocetnik ste i spremni ste za Vašu prvu dužu vožnju sa dužim usponom?

U treningu ste, radni dan je i treba Vam staza srednje dužine koja ima uspon?

Krug na Mislođin sa povratkom preko Bariča je nešto što bi Vam preporučili beogradski biciklisti.

Staza polazi od jezera Ada Ciganlija i prati Savu uzvodno skoro do Obrenovca. Prvih 15 km odličan dvosmerni put bez mnogo saobracaja prati reku, i odličan je za zagrevanje. Posle 15 km se uključujete na novi Obrenovački put, ulazite u naselje Umku. Tu Vas čeka saobraćaj jačeg inteziteta, koji će Vas pratiti sve do skretanja za Mislođin. Na izlasku iz Umke nailazite na prvi uspon. Kratak, čisto da se malo razmrdate. Posle toga dolazi kratak i brz spust, prolazak kroz šumu i ulazite u naselje Barič.

Nakon izlaska iz Bariča, treba obratiti pažnju tablu koja će označiti skretanje za Mislođin, levo.

Tu se uključujete na lokalni put, bez mnogo saobraćaja. Asfalt je kao i do sada obar i vozi se dvosmernim putem. Ubzo nakon skretanja počinje uspon i to na 25.8 km od početka vožnje.  Uspon je ukupno dugačak 3.4 km. Prvi deo je više valovit ali nemojte se zavarati. U toku uspona vas očekuje kratak spust (približno 300-400m), krivina na desno, prelazak preko mosta, i tu kreće konstantan uspon. Nakon te krivine Vas čeka najteži deo, i preporuka početnicima je da krenu penjanje laganim tempom, na prenosu brzina koji će im obezbediti dovoljno obrtaja. Posle 500 m, uspon popušta i takav je do kraja. Na 29.2 km uspon se završava na raskrnici. Na toj raskrsnici se nalazi tabla za Jasenak, prodavnica, i tu se skreće levo.

Skreće se levo i taj put vodi do centra na Bariča. Sa desne strane se pruža prelep pogled na podavalska sela, a po vedrom danu se mogu videti Kosmaj i Bukulja.

Pogled na podavalska sela i Kosmaj u daljini

Do Bariča se nailazi na tri Y raskrsnice: na prve dve se skrece desno, a na trecoj desno. Takođe, nailazi se na izuzetno strmu nizbrdicu po uskom putu i tu treba biti izuzetno oprezan.

U Bariču nailazi se na semafor i tu se skreće levo. Uključuje se na put kojim se iz pravca Beograda prošlo ranije na stazi.

U povratku, nailazi se na uspon pre Umke (nakon izlaska iz hladovine Dubokog). Posle izlaska iz Umke, treba skrenuti levo, uključiti se na stari Obrenovacki put, i uživati u poslednjim kilometrima ove vožnje!

Mapa (link)
# KM od početka KM do kraja Znak Komentar
 1.  0  55,5 Start  Početak staze (policijski centar Makiš)
 2.  8,9  46,6  Skretanje posle mosta na Ostružnici
14. 34,4 21,1 Raskrsnica
15. 40,6 14,9 Skretanje levo na stari Obrenovački drum
16. 46,9 8,6 Skretanje levo kod Ostružničkog mosta
17. 55,5 0 Cilj Kraj staze (policijski centar Makiš)