Dinamična i malo teža staza, sa puno lepih pogleda na podavalski i kolubarski kraj.
Staza kreće od Ade Ciganlije kod sportskog policijskog centra Makiš. Put vodi kao Ostružnici, i dalje ka Umci. Do Umke je sve ravno, taman za dobro zagrevanje. Vozi se pored Save, a kad se približi Umci reka se može i videti, kao i lepi splavovi.

Kod Umke se skreće desno i uključuje na novi Obrenovački put. Do skretanja za Mislođin se skoro po pravilu može očekivati saobracaj jačeg inteziteta, tako da treba biti pažljiv i strpljiv.
Na ulazu u Barič se nalazi lep restoran sa desne strane puta, uz samu obalu, tako da može biti lepa prilika za prvi predah.
Nakon izlaska iz Bariča i to na 24.1 km od početka staze, skreće se levo i put nastavlja ka Mislođinu. Saobraćajnica je dvosmerna i intezitet saobračaja je niskog inteziteta.
Ubrzo, posle manje od 2 km kreće i prvi uspon. Uspon je dugačak 4.3 km, ali je valovit, tako da nije preterano zahtevan. Pri sredini uspona ima jedan strmiji deo, dužine oko 1 km. Početnicima se preporučuje da ovaj uspon pređu na malom prednjem zupčaniku.
Na kraju uspona, na 30.1 km od početka staze, nalazi se prodavnica, sa desne strane, malo zavučena. Tu kreće i dugačak spust, po širokom dvosmernom putu. Asfalt je dobar, tako da se može opustiti i odmoriti.
Posle pređenih 34.8 km, ulazi se u selo Draževac. Prolazi se škola sa leve strane, mosta sa desne, prelazi mali most, i odmah posle mosta, na 35.4 km od početka staze, skreće se levo i odmah kreće strm uspon. Skretanje nije jasno obeleženo, tako da ovde treba obratiti posebnu pažnju.
Put vodi ka selu Baljevac i Ibarskoj magistrali.

Uspon je dugačak 2.8 km, sa prosečnim nagibom od 3.8 %. Dolazi kraći spust, a zatim još jedan sličan uspon, dužine 2.3 km. Na kraju uspona se nalazi prodavnica. Tu se skreće desno i uključuje se na Ibarsku magistralu.

Ibarska magistrala jeste frekventna i ozloglašena saobraćajnica, ali zahteva pažnju u vožnji kao i svaka druga. Treba se držati desne strane i paziti se vozača koji pretiču kolone koje dolaze iz suportnog smeta. Iskustvo biciklista je pokazalo da najveća opasnost dolazi od onih koji idu vama u susret.
Na 48.3 km nailazi se na semafor u centru Stepojevca i tu se skreće desno. Put vodi kao selu Draževac. Na 49.7 km kreće deonica sa lošim asfaltom, ali bez brige, dugačka je svega 2.8 km.
U selu Draževac se ponovo nailazi na školu i prodavnicu pored kojih se prošlo u odlasku. Dobra prilika za odmor, jer se već iza krivine nailazi na uspon dugačak 4.7 km, prosečan nagib 1.1%. Ovaj uspon je zapravo ona dugačaka nizbrdica koja se prošla u odlasku.

Pri sredini uspona se nalazi i lepa hladovina ispod lipa, sa klupama.

Baš tokom ove deonice se i pružaju možda najlepši pogledi.

Kraj uspona se nalazi na 63.2 km od početka staze, a ubrzo se stiže na raskrsnicu, gde ćete videti putokaz za Jasenak i prodavnicu sa desne strane.
Tu se skreće desno i put vodi ka Bariču. Ovde treba biti pažljiv: nailazi se na cetiri Y raskrsnice. Na prvoj i četvrtoj se ide levo, a na drugoj i trećoj se ide desno. Takođe, ova deo puta ima i jednu strmu nizbrdicu, na uskom putu slabe preglednosti i treba biti izuzetno pažljiv. Intezitet saobraćaja je uglavnom slab ali je baš to razlog zbog koje lokalni vozači ne očekuju da im neko dođe u susret.
Ulazi se u Barič, na semaforu skreće desno i put vodi pravo kao Umci, Ostružnici i ka kraju staze na Adi Ciganliji. Ova deonica puta je ista ona koja se prošla u odlasku. Posle Bariča se ulazi u Duboku, prolazi kroz šumu, nakon toga dolazi kraći uspon i spušta se u Umku. Posle Umke, se skreće na stari Obrenovački drum i vozi se pravo ka Adi Ciganliji!
Mapa (link) | ||||
# | KM od početka | KM do kraja | Znak | Komentar |
1. | 0 | 89,2 | Start | Početak staze (policijski centar Makiš) |
2. | 8,9 | 80,3 | → | Skretanje posle mosta na Ostružnici |
3. | 15,2 | 74 | → | Skretanje desno ka Umci |
4. | 20 | 69,2 | P | Restoran |
5. | 24,1 | 65,1 | ← | Skretanje za Mislođin |
6. | 25,8 | 63,4 | ⇑ | Početak uspona |
7. | 30,1 | 59,1 | P ⇓ | Prodavnica, početak spusta |
8. | 35,4 | 53,8 | ← ⇑ | Skretanje levo posle mosta i početak uspona |
9. | 38 | 51,2 | / | Kraj uspona |
10. | 39,8 | 49,4 | ⇑ | Početak uspona |
11. | 41,9 | 47,3 | P → | Kraj uspona, prodavnica, skretanje desno |
12. | 42,2 | 47 | → | Skretanje desno i uključenje na Ibarsku magistralu |
13. | 48,3 | 40,9 | → | Skretanje desno u Stepojevcu na semaforu |
14. | 49,7 | 39,5 | !!! | Početak deonice lošeg puta |
15. | 52,5 | 36,7 | 🙂 | Kraj deonice lošeg puta |
16. | 58 | 31,2 | P | Prodavnica |
17. | 58,5 | 30,7 | ⇑ | Početak uspona |
18. | 63,2 | 26 | / | Kraj uspona |
19. | 64,9 | 24,3 | → | Skretanje desno, tabla Jasenak škola |
20. | 65,3 | 23,9 | !!! | Početak oštrog spusta |
21. | 68,3 | 20,9 | ← | Y raskrsnica |
22. | 68,8 | 20,4 | ← | Skretanje levo |
23. | 69 | 20,2 | → | Y raskrsnica |
24. | 70,1 | 19,1 | → | Skretanje desno na semaforu |
25. | 71,6 | 17,6 | P | Restoran |
26. | 76,4 | 12,8 | ← | Skretanje desno i uključenje na stari Obrenovački drum |
27. | 82,7 | 6,5 | ← | Y raskrsnica, skretanje levo kod Ostružničkog mosta |
28. | 89,2 | 0 | Cilj | Kraj staze (policijski centar Makiš) |